2012. július 13., péntek

Nem érdekli a szex - Olvasói történetek - József

"Feleségemmel 15 éve vagyunk házasok, mindig egészséges szexuális életet éltünk.  Még ennyi év eltelte után is 3-4 alkalommal szeretkeztünk hetente.

Az elmúlt hat hónapban a kapcsolatunk és a szexuális életünk is hanyatlani kezdett. Akkor kezdődtek a bajok, amikor elvesztettem a munkámat.
Megtakarításainkat feléltük, kiadásaink nem csökkentek és én bármennyire is erőlködtem, nem találtam munkát.

Ekkor a feleségem úgy döntött, hogy másodállást vállal. Nem voltam boldog a gondolattól, de mégis beleegyeztem.

Szexuális együttléteink megritkultak, először az én én hibámból. Az önbecsülésem egyenlő volt a nullával, úgy éreztem magam, mint aki bármelyik pillanatban felrobbanhat.


De később a dolgok megváltoztak és feleségem lett elutasító. Mindig korábban bújt ágyba, mint én, mondván reggel korán kell kelnie. Hétvégenként kimerültségre hivatkozva utasított el. Amikor megpróbáltam kezdeményezni, azzal gúnyolódott, hogy ha a munkakeresésben is olyan aktív lennék, mint a kezdeményezésben, akkor már milliomosok lennénk.Később találtam munkát, de a dolgok nem változtak.


Néhány hónap elteltével leültettem, hogy megbeszéljük a dolgokat. Megkérdeztem tőle, hogy mi a baj a kapcsolatunkkal, hiszen pár hónapos munkanélküliség nem dönthet romba egy 15 éves házasságot.

És ekkor könnyekkel küszködve bevallotta, hogy találkozott valakivel az új munkahelyén és szerelmes lett. Megkért, hogy váljunk el"

Magánnyomozók tapasztalata

Ha egy párkapcsolatban a szexuális szokások drasztikusan megváltoznak, annak jele lehet, hogy az egyik fél hűtlen lett. 
Mindig talál valamilyen kifogást, amivel elhárítja a közeledést. Vagy fáradságra hivatkozik, vagy nem szeretné felébreszteni a gyerekeket, de mindenképpen hárít. Nem akar hűtlen lenni az új szerelméhez.

Tanács
Figyeld meg, hogy melyik napokon öltözik csinosabban, amikor munkába megy. Ezeken a napokon találkozik a szeretőjével.

1 megjegyzés:

  1. dettó ugyan az a szitu most nyílt fel a szemem mert az én feleségem is így csinál ithonn olyan ruhában öltözik amiben nem látni semmit mikor el megy dolgozni akkor olyan merészen öltözik ki van vágva hátul apóló lehet ameltartóját látni hátul és mindazok által az ágyban nagyonn elutasító és mindig azt mondja hogy erőszakos vagyok de tudom a munka hején van valaki de mindig azt mondja hogy ez nem igaz de nem tudom mi tévő legyek van 3-gyermekünk eddig ég ő magától nem vallotta be hogy van valakie mondjátok meg 17-év házasság után mi tévő legyek??

    VálaszTörlés